Delusional addict

جایی برای تجمع توهمات من و آرمی های معتاد

Delusional addict

جایی برای تجمع توهمات من و آرمی های معتاد

قطعا افرادی هستند که گاهی اوقات دلشون میخواد تو دنیای کتاب ‌و نوشته ها و بین کلمه ها زندگی کنن .... من بین جوهرای خودکارم زندگی میکنم تو بین نوشته های من 😊

بایگانی

First text

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ق.ظ

سیلااااااااااااااامممممممم

خوشحالم که تونستم باهاتون باشم 😁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۵
Black Lovely

نظرات  (۲)

سلاممم خوش اومدی*-*

سلام خوش اومدی&-&

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی